среда, 13 мая 2020 г.

Завдання на час продовження карантину 12.05-22.05 2020 н.р



Борщик Н.В.

з 12.05. по 22.05. 2020
6-А, 6-В класи
 На сторінці 248 усно виконати завдання  розділів:
1.     «Практикум»
2.     «Художні твори, їхні автори й герої»
3.     «Упізнайте письменника».

8 класи
  На сторінці 288 усно виконати завдання розділу «Практикум».

9 класи
1.     Прочитати сторінки 273 – 277.
2.     Усно відповісти на запитання сторінки 277.
3.     Прочитати сторінки 277 - 294.
4.     Усно відповісти на запитання 5, 6, 7 на сторінці 295
5.     Прочитати  сторінки 296 – 298.
6.     Усно відповісти на запитання 2, 3 на сторінці 298.

11 класи
 Прочитати сторінки 231 – 249.
Усно відповісти на запитання 9, 13, 16, 17 на сторінках 249 – 250
Виконані письмові домашні завдання надсилати на пошту
rusyakotik2018@gmail.com  до 12.05.2020.

Зарубіжна література
Завдання на час карантину
Учитель Попова Н.П.
з 13.05. по 22.05. 2020

Для
5-А, 5-Б, 5-В кл.
  1.     с. 246 – 252 (прочитати)
  2.     с. 252, завд. №1,2 (усно)
Для 6-Б кл.
1.     с. 236 – 237, завд. №1 - 6 (усно)
2.     с. 237 – 245 (прочитати)
Для
7-А, 7-Б, 7-В кл.
1. с. 252, завд № 1 – 7 (усно)
2. с. 256 – 257 (прочитати)
3. Прочитати твір Діани Джонс "Мандрівний замок Хаула"
4. с. 266, завд №1 – 4 (усно)
Для
10-А – 10-Б кл.
1. с. 201, завд № 12, 15, 17 (усно)
2. с. 202 (прочитати)


 pnp1605@ukr.net Попова Н.П.


воскресенье, 26 апреля 2020 г.

Увага! Завдання на час продовження карантину 27.04-11.05 2020 н.р.

                            Учитель Попова Н.П.

з 27.04. по 12.05. 2020


5-і кл.

1.     с. 242 – 246 (прочитати). Опрацювати запитання № 1 – 4 на с. 244, 246 (усно)
2.     Прочитати казку "Чарлі і шоколадна фабрика" Роальда Дала (у повному обсязі)
УВАГА! Всіх, хто ще не надіслав попередні письмові роботи, прошу зробити це до 12.05.
 6-Б кл.
1.     с. 226 – 228 (прочитати) Опрацювати запитання № 1 – 4, с. 228 (усно)
2.     Прочитати казку А. Ліндгрен "Міо, мій Міо" (у повному обсязі)
УВАГА! Всіх, хто ще не надіслав попередні письмові роботи, прошу зробити це до 12.05.

7-і кл.
1. с. 241 – 243 (прочитати) Опрацювати запитання №1-6 на с. 243 (усно)
2. Прочитати твір Г. Уеллса "Чарівна крамниця" (у повному обсязі)
3. с. 248 – 250  (прочитати) Опрацювати запитання №1 – 3 на с. 250 (усно)
4. Прочитати новелу "Павутинка" Р. Акутагава
УВАГА! Всіх, хто ще не надіслав попередні письмові роботи, прошу зробити це до 12.05.

10-і кл.
1. с. 197 – 200 (прочитати)
2. Прочитати твір П. Коельо "Алхімік"
3. Опрацювати запитання №1-4 на с. 201 (усно)
УВАГА! Всіх, хто ще не надіслав попередні письмові роботи, прошу зробити це до 12.05.

 pnp1605@ukr.net індивідуальні питання та готові завдання надсилайте на електронну адресу вчителя Попової Н.П.
Завдання надсилати вкладені в документі MS Word

Борщик Н.В.

з 27.04. по 12.05. 2020
6-А, 6-В класи
1.     Прочитати сторінки 226 – 228.
2.     Усно відповісти на запитання 1, 2, 3, 4 на сторінці 228.
3.     Прочитати твір А. Ліндгрен «Міо, мій Міо».
4.     Усно відповісти на запитання сторінок 236 - 237.

8 класи
1.     Прочитати сторінки 270 – 273.
2.     Усно відповісти на запитання 1, 2, 3 на сторінці 273.
3.     Прочитати повість Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон».
4.     Письмово відповісти на запитання 2, 5, 6, 7, 9 на сторінці 280.

9 класи
1.     Прочитати сторінки 254 – 256.
2.     Письмово відповісти на запитання 3 на сторінці 256.
3.     Прочитати сторінки 257 – 259.
4.     Письмово відповісти на запитання 1 на сторінці 259.
5.     Прочитати п’єсу Б. Шоу «Пігмаліон».
6.     Письмово відповісти на запитання 4, 5, 6 на сторінці 267.

11 класи
1.     Прочитати с 215 – 230.
2.     Письмово відповісти на запитання 1, 2, 8 на сторінці 230.
Виконані письмові домашні завдання надсилати на пошту
rusyakotik2018@gmail.com  до 12.05.2020.



пятница, 27 марта 2020 г.

Увага! Завдання на час продовження карантину 30.03-24.04 2020 н.р.

Нагадуємо: карантин - це не канікули

Зарубіжна література
Попова Н.П.


   5-А
    5-Б 
   5-В

1.  Л. Керролл. "Аліса в Країні Див". Перечитати розділи 7, 8, 11,12, яких немає у підручнику.
2.  Дати письмову характеристику образу Аліси, визначаючи риси вдачі та підтверджуючи їх прикладами з тексту. Зробити висновок
Риси вдачі Аліси
Приклади
1. Розумна,допитлива, добре навчається …
Знає багато відомостей з географії, історії; знає багато віршів …
2. …
. . .
Зразок:
 3.  завдання № 1 на с. 220 – письмово.
4.  Додаткове завдання для бажаючих: зробити малюнок до улюбленого епізоду казки "Аліса в Країні Див". Формат А-4. Назву, своє прізвище, клас вказати на зворотній стороні малюнка. Малюнки принести після карантину.
5.  с. 220 – 223. Скласти анкету М. Цвєтаєвої.
6.  с. 223 – 224 (виразне читання)
7.  с. 224, запит. 1 – 4 (усно); запит. № 5 – письмово.
8.  с. 226 – 229 Скласти анкету Туве Янсон.
9.  с. 230, завдання № 5 (письмово)
10. Прочитати казку "Капелюх чарівника"
УВАГА! Відповіді на завдання № 2, 3 надіслати до 10 квітня. Відповіді на завдання № 5, 7, 8, 9  надіслати до 22 квітня. 
 6-Б 
1.   с. 197 – 198. Скласти анкету Г. Лонгфелло. Виписати в зошит визначення поняття "Поема"
2.  с. 199 – 201 (виразне читання)
3.  с. 202, запитання 1, 2 (усно), запитання 3, 4 – письмово.
4.  с. 202 – 203. Скласти анкету Д. Родарі.
5.  с. 203 – 204 (виразне читання)
6.  с. 205 запитання 1, 3, 4 (усно), запитання 2, 5 – письмово
7.  с. 208 – 210. Скласти анкету Р. Бредбері. Виписати в зошит визначення поняття "Конфлікт"
8.  Прочитати оповідання "Усмішка".
9.  с. 2015, запитання 1, 6 (усно), запитання 7, 8 – письмово
10. с. 216 – 218. Скласти анкету Р. Шеклі. Виписати в зошит визначення поняття "Наукова фантастика"
11. Прочитати оповідання "Запах думки"
12. Визначити тему та головну думку твору "Запах думки"
13. Скласти сенкан "Кліві"
УВАГА! Відповіді на завдання № 1, 3, 4, 6 надіслати до 10 квітня. Відповіді на завдання № 7, 9, 10, 12, 13   надіслати до 22 квітня. 

  7-А
  7-Б
  7-В 

1. с. 202 – 204. Скласти анкету А.К. Дойла. Головний пункт анкети – Літературний доробок Конан Дойла.
2. Прочитати оповідання "Пістрява стрічка" і "Спілка рудих"
3. На основі прочитаних оповідань скласти "Психологічний портрет Шерлока Холмса" Зробити висновок.
Зразок:  
Риси характеру
Ш. Холмса
Цитати, факти
1. Безкорисливість
"Що ж до виногради, то моя робота і є для мене винагородою …"
("Пістрява стрічка")
2 …

4. с. 215, завдання 6 (письмово)
5. с. 226, завдання 5 (письмово)
6. с. 228 – 230. Скласти анкету О. Генрі. Головний пункт - "Особливості новел О. Генрі" Виписати в зошит визначення поняття "Новела"
7. Прочитати новели О. Генрі "Останній листок" і "Дари волхвів"
8. с. 235 запитання 2, 4 (письмово)
9. с. 240 запитання 5 (письмово)
УВАГА! Відповіді на завдання № 1, 3, 4, 5 надіслати до 10 квітня. Відповіді на завдання № 6, 8, 9 надіслати до 22 квітня. 

10-А 
 10-Б 

1. с. 171 – 172. Скласти анкету Поля Верлена.
2. с. 172 – 176 (прочитати)
3. с. 176, запитання 3, 4 (письмово)
4. с. 177 – 178. Скласти анкету А Рембо.
5. с. 178 – 180 (прочитати)
6. с. 180, запитання 2, 3 (письмово)
7. Вивчити напам'ять вірш "Альбатрос" Ш. Бодлера в будь-якому перекладі
8. с. 181 – 184 (прочитати)
9. с. 184,  запитання 1, 2 (письмово)
10. с. 185 – 186. Скласти анкету М. Метерлінка.
11. Прочитати твір Метерлінка "Блакитний птах". Скласти сюжетний ланцюжок.
12. с. 186 – 190 (прочитати)
13. с. 190, запитання 1, 3 (письмово)
УВАГА! Відповіді на завдання № 1, 3, 4, 6 надіслати до 10 квітня. Відповіді на завдання № 9, 10, 11, 13 надіслати до 22 квітня. 
Читання напам'ять  – здати на 1 уроці після карантину
 pnp1605@ukr.net індивідуальні питання та готові завдання надсилайте на електронну адресу вчителя Попової Н.П.


Борщик Н. В.
                                                   
6 – А, 6 – В класи
1.     Прочитати с. 208 -210; дати усні відповіді на запитання с. 210
2.     Прочитати оповідання «Усмішка» Р. Бредбері на с. 211 – 215.
3.     Відповісти на запитання сторінки 215  1 - 6 усно;  7 – письмово.
4.     Прочитати с. 216 – 218; дати усні відповіді на запитання с. 218.
5.     Прочитати оповідання «Запах думки» Р. Шеклі на с. 218 -224.
6.     Відповісти на запитання сторінки 214  1, 2 усно;  3,  4 – письмово.

8 класи
1.     За прочитаною комедією «Міщанин-шляхтич» Мольєра письмово скласти цитатну характеристику Журдена.
2.     Визначити письмово тему ідею комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич».
3.     Прочитати с. 260 -262; дати усні відповіді на запитання 1, 2, 3 на с. 262.
4.     Письмово відповісти на запитання 4, 5 на с. 262.
5.     Прочитати казку-притчу «Маленький принц» А. де Сент-Екзюпері.
6.     Письмово відповісти на запитання 1, 2, 3, 4, 5 сторінки 270

9 класи
1.     Прочитати с. 233 – 236; дати усні відповіді на запитання с. 236.
2.     Прочитати с. 236 – 240; дати письмові відповіді на запитання 1, 2, 3, 4, 5 на с. 240.
3.     Прочитати п’єсу «Ляльковий дім» Г. Ібсена в повному обсязі.
4.     Усно відповісти на запитання с. 250 2, 3, 4, 5, 6.
5.     Письмово скласти цитатну характеристику Нори.
6.     Письмово відповісти на запитання 1, 9, 10 на с. 250

11 класи
1.     Прочитати с. 206 – 214.
2.     Скласти план чи хронологічну таблицю до біографії Г.Г. Маркеса.
3.     Усно відповісти на запитання 2, 3, 5, 6, 8 на с. 214.
4.     Письмово відповісти на запитання 1, 4, 7 на с. 214.
Відповіді надсилати на пошту: rusyakotik2018@gmail.com до 18.04.2020.


четверг, 12 марта 2020 г.

Завдання для дистанційного навчання на час карантину - березень 2020


Зарубіжна література
Завдання на час карантину
Учитель Попова Н.П.
березень 2020


5-А, 5-Б, 5-В кл.

1. Завести новий зошит у лінію на 12 аркушів. Письмові роботи виконувати в ньому.
2. с.198 – 203 (прочитати). Скласти анкету Л. Керролла.
3. Прочитати казку "Аліса в країні Див".
4. с. 220, запитання 3, 4 – письмово.
 6-Б кл.
1. с. 195 – 196 (прочитати). Скласти анкету Р. Бернса; виписати в зошит визначення поняття "Ліричний герой".
2. Вірш Р. Бернса "Моє серце в верховині" вивчити напам'ять.
3. с. 197, запитання 2, 4 – письмово.

7-А, 7-Б, 7-В кл.
1. с. 190 – 193 (прочитати). Скласти анкету Е. По. Виписати в зошит визначення поняття "детектив".
2. Прочитати оповідання Е. По "Золотий жук".
3. с. 201, запитання 1, 6 – письмово.

10-А – 10Б кл.
1. с. 153 – 160. Скласти анкету Ш. Бодлера. Головний пункт анкети – збірка "Квіти зла".
2. с. 161 – 165 (прочитати); запитання 4, 5 – письмово.
3. с. 166 – 170. Скласти тези.
 pnp1605@ukr.net індивідуальні питання та готові завдання надсилайте на електронну адресу вчителя Попової Н.П.


                                             Учитель Борщик Н.В.
  6 А, В класи
      1. С. 194 – вивчити напамять 3 хайку М. Басьо;
          С. 192 – вивчити визначення «хайку».
      2. С. 195 – 197 прочитати;
          С. 197 - запитання 2, 3, 4, 5 – письмово;
          вивчити напамять вірш Р. Бернса «Моє серце в верховині»;
           С. 196 – вивчити визначення «ліричний герой».
      3.  С. 197 – 202 – прочитати;
           С. 202 – запитання 1, 2, 3, 4 – письмово;
           С. 200 – 201 – вивчити напамять уривок з «Люльки згоди» 
               від слів «І  ясний величний голос…» до слів 
               «І живіть віки братами!».
      4. С. 202 – 204 – прочитати;
          С. 205 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – письмово.

   8 клас
1.        1.   С. 230 – 233 – прочитати;
           С. 233 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – письмово.
     2.   С. 233 – 235 – прочитати;
           С. 235 – запитання 2, 4 – письмово, 
                          запитання 1, 3, 5 – усно.
     3.   С. 235 – 236 – прочитати сонет № 19 Дж. Донна;
           С. 236 – запитання 1, 2, 3, 4, 5, 6 – письмово.
     4.   С. 236 – 239 – прочитати;
           С. 239 – запитання 2, 3, 4, 5 – письмово.
     5.   С. 239 – 244 – прочитати;
           С. 244 - 245 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – усно
     6.  Прочитати в повному обсязі комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич».


  9 клас
1.       1.   с. 204 – 207 – прочитати;
           с. 208 – запитання 1, 2, 3, 4 – письмово.
     2.  Прочитати в повному обсязі комедію М. Гоголя «Ревізор» - знати зміст;
          с. 214 – 215 – запитання 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 – письмово.
     3.  с. 215 – 227 – прочитати – знати зміст;
          с. 227 – 228 – запитання 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 – усно;
                                     запитання – 6 – письмово.

11  клас
1.     Підготуватися до к.р. за с. 144 – 180!
2.     С. 182 – 183 – прочитати;
С. 183 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – письмово.
       3.  С. 184 – 188 – скласти хронологічну таблицю чи план.
       4.  С. 188 – 205 – прочитати і знати зміст повісті Е. Гемінгвея «Старий і  море»;
            С. 205 – запитання 7, 8, 9, 11, 15 – письмово, решта – усно.
( Увага! Учням 11 – х класів письмові завдання виконати на подвійному аркуші. Оцінка за цю роботу буде виставлена в журнал.)
 Індивідуальні запитання щодо навчального матеріалу  надсилайте на електронну адресу: rusyakotik2018@gmail.com