Зарубіжна
література
Завдання на час
карантину
Учитель Попова Н.П.
березень
2020
5-А, 5-Б, 5-В кл.
|
1. Завести новий зошит у лінію на 12 аркушів.
Письмові роботи виконувати в ньому.
2. с.198 – 203 (прочитати). Скласти анкету Л.
Керролла.
3. Прочитати казку "Аліса в країні Див".
4. с. 220, запитання 3, 4 – письмово.
|
6-Б кл.
|
1. с. 195 – 196 (прочитати). Скласти анкету Р.
Бернса; виписати в зошит визначення поняття "Ліричний герой".
2. Вірш Р. Бернса "Моє серце в
верховині" вивчити напам'ять.
3. с. 197, запитання 2, 4 – письмово.
|
7-А, 7-Б, 7-В кл.
|
1. с. 190 – 193 (прочитати).
Скласти анкету Е. По. Виписати в зошит визначення поняття
"детектив".
2. Прочитати оповідання Е. По
"Золотий жук".
3. с. 201, запитання 1, 6 –
письмово.
|
10-А – 10Б кл.
|
1. с. 153 – 160. Скласти
анкету Ш. Бодлера. Головний пункт анкети – збірка "Квіти зла".
2. с. 161 – 165 (прочитати); запитання
4, 5 – письмово.
3. с. 166 – 170. Скласти
тези.
|
Учитель Борщик Н.В.
6 А, В класи
1. С. 194 – вивчити напам’ять 3 хайку М. Басьо;
С. 192 – вивчити визначення
«хайку».
2. С. 195 – 197 прочитати;
С. 197 - запитання 2, 3, 4, 5 – письмово;
вивчити напам’ять вірш Р. Бернса «Моє
серце в верховині»;
С. 196 – вивчити
визначення «ліричний герой».
3. С. 197 – 202 – прочитати;
С. 202 – запитання 1, 2, 3, 4 – письмово;
С. 200 – 201 – вивчити напам’ять уривок з «Люльки згоди»
від слів «І ясний величний голос…» до слів
«І живіть віки братами!».
від слів «І ясний величний голос…» до слів
«І живіть віки братами!».
4. С.
202 – 204 – прочитати;
С.
205 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – письмово.
8 клас
1. 1. С. 230 – 233 – прочитати;
С. 233 – запитання 1, 2, 3, 4, 5
– письмово.
2. С. 233 – 235 – прочитати;
С. 235 – запитання 2, 4 – письмово,
запитання 1, 3, 5 – усно.
запитання 1, 3, 5 – усно.
3. С. 235 – 236 – прочитати сонет № 19 Дж.
Донна;
С. 236 – запитання 1, 2, 3, 4, 5, 6 –
письмово.
4. С. 236 – 239 – прочитати;
С. 239 – запитання 2, 3, 4, 5 – письмово.
5. С. 239 – 244 – прочитати;
С. 244 - 245 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – усно
6. Прочитати в повному обсязі комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич».
6. Прочитати в повному обсязі комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич».
9 клас
1. 1. с. 204 – 207 – прочитати;
с. 208 – запитання 1, 2, 3, 4 –
письмово.
2. Прочитати в повному обсязі комедію М. Гоголя
«Ревізор» - знати зміст;
с.
214 – 215 – запитання 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 – письмово.
3. с. 215 – 227 – прочитати – знати зміст;
с.
227 – 228 – запитання 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 – усно;
запитання
– 6 – письмово.
11
клас
1.
Підготуватися до к.р. за с. 144 – 180!
2. С. 182 – 183 – прочитати;
С. 183 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – письмово.
3. С.
184 – 188 – скласти хронологічну таблицю чи план.
4. С.
188 – 205 – прочитати і знати зміст повісті Е. Гемінгвея «Старий і море»;
С. 205 – запитання 7, 8, 9, 11, 15 – письмово, решта – усно.
( Увага!
Учням 11 – х класів письмові завдання виконати на подвійному аркуші. Оцінка за
цю роботу буде виставлена в журнал.)
Індивідуальні
запитання щодо навчального матеріалу
надсилайте на
електронну адресу: rusyakotik2018@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий