четверг, 12 марта 2020 г.

Завдання для дистанційного навчання на час карантину - березень 2020


Зарубіжна література
Завдання на час карантину
Учитель Попова Н.П.
березень 2020


5-А, 5-Б, 5-В кл.

1. Завести новий зошит у лінію на 12 аркушів. Письмові роботи виконувати в ньому.
2. с.198 – 203 (прочитати). Скласти анкету Л. Керролла.
3. Прочитати казку "Аліса в країні Див".
4. с. 220, запитання 3, 4 – письмово.
 6-Б кл.
1. с. 195 – 196 (прочитати). Скласти анкету Р. Бернса; виписати в зошит визначення поняття "Ліричний герой".
2. Вірш Р. Бернса "Моє серце в верховині" вивчити напам'ять.
3. с. 197, запитання 2, 4 – письмово.

7-А, 7-Б, 7-В кл.
1. с. 190 – 193 (прочитати). Скласти анкету Е. По. Виписати в зошит визначення поняття "детектив".
2. Прочитати оповідання Е. По "Золотий жук".
3. с. 201, запитання 1, 6 – письмово.

10-А – 10Б кл.
1. с. 153 – 160. Скласти анкету Ш. Бодлера. Головний пункт анкети – збірка "Квіти зла".
2. с. 161 – 165 (прочитати); запитання 4, 5 – письмово.
3. с. 166 – 170. Скласти тези.
 pnp1605@ukr.net індивідуальні питання та готові завдання надсилайте на електронну адресу вчителя Попової Н.П.


                                             Учитель Борщик Н.В.
  6 А, В класи
      1. С. 194 – вивчити напамять 3 хайку М. Басьо;
          С. 192 – вивчити визначення «хайку».
      2. С. 195 – 197 прочитати;
          С. 197 - запитання 2, 3, 4, 5 – письмово;
          вивчити напамять вірш Р. Бернса «Моє серце в верховині»;
           С. 196 – вивчити визначення «ліричний герой».
      3.  С. 197 – 202 – прочитати;
           С. 202 – запитання 1, 2, 3, 4 – письмово;
           С. 200 – 201 – вивчити напамять уривок з «Люльки згоди» 
               від слів «І  ясний величний голос…» до слів 
               «І живіть віки братами!».
      4. С. 202 – 204 – прочитати;
          С. 205 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – письмово.

   8 клас
1.        1.   С. 230 – 233 – прочитати;
           С. 233 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – письмово.
     2.   С. 233 – 235 – прочитати;
           С. 235 – запитання 2, 4 – письмово, 
                          запитання 1, 3, 5 – усно.
     3.   С. 235 – 236 – прочитати сонет № 19 Дж. Донна;
           С. 236 – запитання 1, 2, 3, 4, 5, 6 – письмово.
     4.   С. 236 – 239 – прочитати;
           С. 239 – запитання 2, 3, 4, 5 – письмово.
     5.   С. 239 – 244 – прочитати;
           С. 244 - 245 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – усно
     6.  Прочитати в повному обсязі комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич».


  9 клас
1.       1.   с. 204 – 207 – прочитати;
           с. 208 – запитання 1, 2, 3, 4 – письмово.
     2.  Прочитати в повному обсязі комедію М. Гоголя «Ревізор» - знати зміст;
          с. 214 – 215 – запитання 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 – письмово.
     3.  с. 215 – 227 – прочитати – знати зміст;
          с. 227 – 228 – запитання 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 – усно;
                                     запитання – 6 – письмово.

11  клас
1.     Підготуватися до к.р. за с. 144 – 180!
2.     С. 182 – 183 – прочитати;
С. 183 – запитання 1, 2, 3, 4, 5 – письмово.
       3.  С. 184 – 188 – скласти хронологічну таблицю чи план.
       4.  С. 188 – 205 – прочитати і знати зміст повісті Е. Гемінгвея «Старий і  море»;
            С. 205 – запитання 7, 8, 9, 11, 15 – письмово, решта – усно.
( Увага! Учням 11 – х класів письмові завдання виконати на подвійному аркуші. Оцінка за цю роботу буде виставлена в журнал.)
 Індивідуальні запитання щодо навчального матеріалу  надсилайте на електронну адресу: rusyakotik2018@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий