пятница, 27 марта 2020 г.

Увага! Завдання на час продовження карантину 30.03-24.04 2020 н.р.

Нагадуємо: карантин - це не канікули

Зарубіжна література
Попова Н.П.


   5-А
    5-Б 
   5-В

1.  Л. Керролл. "Аліса в Країні Див". Перечитати розділи 7, 8, 11,12, яких немає у підручнику.
2.  Дати письмову характеристику образу Аліси, визначаючи риси вдачі та підтверджуючи їх прикладами з тексту. Зробити висновок
Риси вдачі Аліси
Приклади
1. Розумна,допитлива, добре навчається …
Знає багато відомостей з географії, історії; знає багато віршів …
2. …
. . .
Зразок:
 3.  завдання № 1 на с. 220 – письмово.
4.  Додаткове завдання для бажаючих: зробити малюнок до улюбленого епізоду казки "Аліса в Країні Див". Формат А-4. Назву, своє прізвище, клас вказати на зворотній стороні малюнка. Малюнки принести після карантину.
5.  с. 220 – 223. Скласти анкету М. Цвєтаєвої.
6.  с. 223 – 224 (виразне читання)
7.  с. 224, запит. 1 – 4 (усно); запит. № 5 – письмово.
8.  с. 226 – 229 Скласти анкету Туве Янсон.
9.  с. 230, завдання № 5 (письмово)
10. Прочитати казку "Капелюх чарівника"
УВАГА! Відповіді на завдання № 2, 3 надіслати до 10 квітня. Відповіді на завдання № 5, 7, 8, 9  надіслати до 22 квітня. 
 6-Б 
1.   с. 197 – 198. Скласти анкету Г. Лонгфелло. Виписати в зошит визначення поняття "Поема"
2.  с. 199 – 201 (виразне читання)
3.  с. 202, запитання 1, 2 (усно), запитання 3, 4 – письмово.
4.  с. 202 – 203. Скласти анкету Д. Родарі.
5.  с. 203 – 204 (виразне читання)
6.  с. 205 запитання 1, 3, 4 (усно), запитання 2, 5 – письмово
7.  с. 208 – 210. Скласти анкету Р. Бредбері. Виписати в зошит визначення поняття "Конфлікт"
8.  Прочитати оповідання "Усмішка".
9.  с. 2015, запитання 1, 6 (усно), запитання 7, 8 – письмово
10. с. 216 – 218. Скласти анкету Р. Шеклі. Виписати в зошит визначення поняття "Наукова фантастика"
11. Прочитати оповідання "Запах думки"
12. Визначити тему та головну думку твору "Запах думки"
13. Скласти сенкан "Кліві"
УВАГА! Відповіді на завдання № 1, 3, 4, 6 надіслати до 10 квітня. Відповіді на завдання № 7, 9, 10, 12, 13   надіслати до 22 квітня. 

  7-А
  7-Б
  7-В 

1. с. 202 – 204. Скласти анкету А.К. Дойла. Головний пункт анкети – Літературний доробок Конан Дойла.
2. Прочитати оповідання "Пістрява стрічка" і "Спілка рудих"
3. На основі прочитаних оповідань скласти "Психологічний портрет Шерлока Холмса" Зробити висновок.
Зразок:  
Риси характеру
Ш. Холмса
Цитати, факти
1. Безкорисливість
"Що ж до виногради, то моя робота і є для мене винагородою …"
("Пістрява стрічка")
2 …

4. с. 215, завдання 6 (письмово)
5. с. 226, завдання 5 (письмово)
6. с. 228 – 230. Скласти анкету О. Генрі. Головний пункт - "Особливості новел О. Генрі" Виписати в зошит визначення поняття "Новела"
7. Прочитати новели О. Генрі "Останній листок" і "Дари волхвів"
8. с. 235 запитання 2, 4 (письмово)
9. с. 240 запитання 5 (письмово)
УВАГА! Відповіді на завдання № 1, 3, 4, 5 надіслати до 10 квітня. Відповіді на завдання № 6, 8, 9 надіслати до 22 квітня. 

10-А 
 10-Б 

1. с. 171 – 172. Скласти анкету Поля Верлена.
2. с. 172 – 176 (прочитати)
3. с. 176, запитання 3, 4 (письмово)
4. с. 177 – 178. Скласти анкету А Рембо.
5. с. 178 – 180 (прочитати)
6. с. 180, запитання 2, 3 (письмово)
7. Вивчити напам'ять вірш "Альбатрос" Ш. Бодлера в будь-якому перекладі
8. с. 181 – 184 (прочитати)
9. с. 184,  запитання 1, 2 (письмово)
10. с. 185 – 186. Скласти анкету М. Метерлінка.
11. Прочитати твір Метерлінка "Блакитний птах". Скласти сюжетний ланцюжок.
12. с. 186 – 190 (прочитати)
13. с. 190, запитання 1, 3 (письмово)
УВАГА! Відповіді на завдання № 1, 3, 4, 6 надіслати до 10 квітня. Відповіді на завдання № 9, 10, 11, 13 надіслати до 22 квітня. 
Читання напам'ять  – здати на 1 уроці після карантину
 pnp1605@ukr.net індивідуальні питання та готові завдання надсилайте на електронну адресу вчителя Попової Н.П.


Борщик Н. В.
                                                   
6 – А, 6 – В класи
1.     Прочитати с. 208 -210; дати усні відповіді на запитання с. 210
2.     Прочитати оповідання «Усмішка» Р. Бредбері на с. 211 – 215.
3.     Відповісти на запитання сторінки 215  1 - 6 усно;  7 – письмово.
4.     Прочитати с. 216 – 218; дати усні відповіді на запитання с. 218.
5.     Прочитати оповідання «Запах думки» Р. Шеклі на с. 218 -224.
6.     Відповісти на запитання сторінки 214  1, 2 усно;  3,  4 – письмово.

8 класи
1.     За прочитаною комедією «Міщанин-шляхтич» Мольєра письмово скласти цитатну характеристику Журдена.
2.     Визначити письмово тему ідею комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич».
3.     Прочитати с. 260 -262; дати усні відповіді на запитання 1, 2, 3 на с. 262.
4.     Письмово відповісти на запитання 4, 5 на с. 262.
5.     Прочитати казку-притчу «Маленький принц» А. де Сент-Екзюпері.
6.     Письмово відповісти на запитання 1, 2, 3, 4, 5 сторінки 270

9 класи
1.     Прочитати с. 233 – 236; дати усні відповіді на запитання с. 236.
2.     Прочитати с. 236 – 240; дати письмові відповіді на запитання 1, 2, 3, 4, 5 на с. 240.
3.     Прочитати п’єсу «Ляльковий дім» Г. Ібсена в повному обсязі.
4.     Усно відповісти на запитання с. 250 2, 3, 4, 5, 6.
5.     Письмово скласти цитатну характеристику Нори.
6.     Письмово відповісти на запитання 1, 9, 10 на с. 250

11 класи
1.     Прочитати с. 206 – 214.
2.     Скласти план чи хронологічну таблицю до біографії Г.Г. Маркеса.
3.     Усно відповісти на запитання 2, 3, 5, 6, 8 на с. 214.
4.     Письмово відповісти на запитання 1, 4, 7 на с. 214.
Відповіді надсилати на пошту: rusyakotik2018@gmail.com до 18.04.2020.


Комментариев нет:

Отправить комментарий